Onlangs hebben wij een must-see movie tip gegeven voor een film die je zeker moet zien: Fashion Chicks. Een perfecte meidenfilm om naartoe te gaan met je vriendinnen. Wij zijn er inmiddels ook naar toe geweest en schrijven een eerlijke review voor jullie.

De verhaallijn

De verhaallijn van de film Fashion Chicks zit over het algemeen goed in elkaar zijn. Een typische meidenfilm waarbij het populaire meisje met de stoerste jongen van de school gaat en de nerd ook verliefd is op hem hoewel hij voor haar natuurlijk totaal onbereikbaar is. Een klassieke verhaallijn dus maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. Er zitten namelijk aan de ene kant veel verrassende dingen in, aan de andere kant is het soms ook wel erg voorstelbaar. Qua verhaallijn is het dus niet de meest originele film maar als je dol bent op zoetige meidenfilms dan is het zeker een aanrader. Omdat de hoofdrolspeelster een dubbelleven leidt in de film zou je kunnen denken dat het verwarrend kan zijn voor de kijkers. Dat is het gelukkig totaal niet, want het is erg duidelijk wanneer ze de twee verschillende personages speelt.film review fashion chicks

De acteurs

De cast van de film was over het algemeen echt heel goed. Er zaten wel een paar acteurs in waarbij het acteerwerk niet altijd goed was. De hoofdrol die gespeeld werd door Liza Sips is heel goed gespeeld vonden wij, een echt talent dus. Ook Pip Pellens die de rol van de populaire “mean girl” speelde, deed dat erg goed. Ook de boys van B-Brave waren verrassend goed, zeker omdat ze eigenlijk helemaal geen acteurs zijn maar zangers. Vooral Kaj van der Voort van B-Brave had een grote rol en ik denk dat heel veel fans daar heel blij mee zijn. Victoria Koblenko kunnen we natuurlijk ook niet vergeten. Zij speelde echt verschrikkelijk goed naar onze mening. Wat wij verrassend vonden was hoe vaak de beautyblogger en vlogger Mascha Feoktistova in beeld was. Dus als je fan bent van haar, is het ook zeker de moeite waard om naar de film te gaan.

De minpunten

Om maar te beginnen met het grootste minpunt: de pruik van Esmee, de hoofdrolspeelster, want die was echt verschrikkelijk slecht. Dat is heel zonde vinden wij, want het was zo makkelijk geweest om gewoon een goede pruik uit te kiezen. Het tweede minpunt is dat sommige acteurs gewoon niet echt goed speelden waaronder Melody Raymann. Wel begrijpelijk want het was ook pas haar eerste film. Er zijn gelukkig meer pluspunten dan minpunten want zoals je al bij de verhaallijn kunt lezen, vinden wij het een perfecte film om gezellig heen te gaan met je vriendinnen.

De trailer

Q: ben jij al naar Fashion Chicks geweest?